18 potravin na podporu růstu svalů

11.1.2017 00:01
Zdravá výživa

Obecný názor je, že pokud chcete budovat svalovou hmotu, musíte jíst hodně bílkovin a sacharidů, neboť sacharidy jsou palivo pro svaly a proteiny stavební látky. Nicméně, zatížení proteiny a sacharidy může mít závažné nedostatky, pokud jde o dlouhodobé zdraví a vzrůstající počet důkazů naznačuje, že nemusí ani v nadměrném množství budovat svalovou hmotu.

Jedním obzvláště zajímavým zjištěním je, že vaše tělo má mechanismus, který mu umožní budovat svalovou hmotu, i když máte nedostatek jídla. Jisté aminokyseliny - především rozvětvené aminokyselinové řetězce, jako je leucin - vydávají signál svalovým genům k růstu a utváření bílkovin, a dělají to i v době potravinové deprivace, pokud jsou tyto aminokyseliny k dispozici prostřednictvím krevního oběhu.

Konzumujte následujících potraviny tak často, jak je to možné. Poskytnou vám leucin a další živiny, které hrají důležitou roli při budování svalů a  a jejich údržení.

divoce žijící aljašský losos

avokádo

špenát

kokosový olej

MCT olej - trigliceridy se středně dlouhým řetězcem se nachází v  kokosových ořechách, kokosovém a palmovém oleji, malé množství MCT lze nalézt v másle a jiných plnotučných mléčných výrobcích od krav a koz krmených trávou

kapusta

klíčky

bobule

banány

vodní meloun

grapefruit

papája

syrové ořechy

hovězí maso z trávou krmeného dobytka

houby

autentický panenský olivový olej

syrovátkové bílkoviny

brokolice

Zdroj: Mercola.com

Přehled komentářů

zobrazit všechny komentáře 

Placené hovadiny
Vlada  |  12.1.2017 21:55

So vsetkymi uvedenymi potravinami suhlasim.Mna teraz trapi,ci sa da byt...
IGI  |  15.3.2017 19:52

zobrazit všechny komentáře

Přidat komentář

 
* *