3 potraviny, které obsahují vitamín D

6.12.2013 00:01
Zdravá výživa

Vitamín D se v těle vytváří především pomocí sluníčka. V zimních měsích jeho hladina v organismu klesá, je proto vhodné snažit se ho doplňovat naší stravou. Pokud tak učiníte, pomůžete zvýšit hustotu a pevnost kostí. Lidé mohou dokonce snížit riziko některých dalších běžných chorob, včetně Alzheimerovy choroby a obezity. Existují dokonce i studie, které naznačují, že vitamín D může zabránit vzniku deprese.

Tučné ryby - losos , halibut , tuňák

Větší, tučné ryby prokazatelně obsahují velké množství vitaminu D.  Spotřebitelé dbající o své zdraví mohou zařadit pravidelně několik porcí těchto ryb do svého jídelníčku .

Vejce - včetně žloutků

Celá vejce včetně žloutku obsahují značné množství vitamínu D.

Obohacené mléko

Mléko obsahuje  malé množství vitaminu D, více v letních měsících. V zimních měsích lze zařadit do jídelníčku mléko speciálně obohacené o vitamín D.

Další informace: http://www.naturalnews.com/042960_vitamin_D_healthy_diet_essential_nutrients.html # ixzz2lAWGafB1

Přehled komentářů

zobrazit všechny komentáře 

Správně, výživa je individuální záležitost. Každému pomůže něco...
euroGeeN  |  4.2.2014 17:40

zobrazit všechny komentáře

Přidat komentář

 
* *