6 nejlepších potravin pro rychlé vybudování svalové hmoty

6.10.2014 00:01
Zdravá výživa

Posilujete a chcete mít vypracované svaly? Zde naleznete 6 potravin, které různým způsobem podporují nárůst svalové tkáně.

1. organické hovězí
Bio hovězí obsahuje mnoho CLA (konjugované kyseliny linolové)
což je v podstatě tuk, který vám pomůže spalovat tuk, a zároveň, jak mnohé studie ukazují, vám pomůže získat svalovou hmotu. Například podle jedné studie skupina mužů, kteří užívali 5 g CLA denně, získali více svalů za 7 týdnů, než muži, kteří nebrali CLA.

2. vejce
Vejce obsahují spoustu dobrého cholesterolu, který vám pomůže udržet si své stávající hladiny testosteronu. Podle jedné studie lidé, kteří jedli tři celá vejce za den, zatímco posilovali podle tréninkového plánu, získali dvakrát tolik svalů jako lidé, kteří jedli jen 1vejce denně.

3. ryby
Téměř všechny ryby, jako je losos, tuňák a sleď mají vysoký obsah omega-3 mastných kyselin a lidé, kteří mají vyšší hladinu omega-3 mastných kyselin ve stravě, mají vyšší úroveň svalové síly než ti, kteří omega-3 mastné kyseliny do stravy nezahrnují.
Omega-3 mastné kyseliny navíc pomáhají rychleji zotavit svalypo cvičení a zvyšují nárůst svalové hmoty v podstatě tím, že pomáhají vašemu tělu používat většinu bílkovin, které jíte pro budování svalů.

4. pšeničné klíčky
Olej z pšeničných klíčků má vysoké množství octacosanolu a pokud budete jíst pšeničné klíčky asi 30-až-60 minut před posilováním svalů, bude octacosanol z pšeničných klíčků pomáhat zvýšovat svalovou sílu a vytrvalost při tréninku. tato vysokosacharidová potravina obsahuje též hodně bílkovin.

5. hnědá rýže
Hnědá rýže jmá vysoký obsah GABA (kyselina gama-aminomáselná) a GABA zvyšuje hladinu růstového hormonu až o 400%.

6. špenát
Špenát má velké množství beta-ekdysterononu, který zvyšuje o 20% schopnost těla využívat více bílkovin pro nárůst svalové hmoty.

Zdroj: Healthdigezt

Související články

Nejlepší rostlinné zdroje bílkovin a kolik bílkovin potřebujete

19.9.2014 00:01

Syrovátkový protein a vaše zdraví

11.9.2014 00:01

Jak a proč posilovat svaly pánevního dna

18.7.2014 00:01

Potravinové doplňky pro sportovce

24.1.2014 00:01

Jak zůstat fit po padesátce

5.2.2013 00:01

Zpevněte své břicho za 16 minut cvičení doma!

30.8.2012 00:01

Fitness video-trenink: Posilování břišních svalů

31.7.2012 00:01

Fitness video-trenink: Posilování hrudních svalů

19.7.2012 00:01

Fitness video-trenink: Posilování zádových svalů

9.7.2012 00:01

Nejčastější technické chyby při posilování vybraných svalových partií

28.12.2011 00:01

Výživová hodnota vajec

21.9.2011 00:00

Netloustněte z hladu, zhubněte jídlem!

18.7.2011 00:00

Cvičení na posílení svalů pánevního dna

25.2.2011 00:00

Co byste měli vědět o svých svalech

1.12.2010 00:00

Růstový hormon - elixír mládí?

7.5.2010 00:00

Uvolňování růstového hormonu podporuje imunitu, regeneraci i hubnutí

9.2.2010 00:00

Strava v roli spalovače tuků

8.2.2010 00:00

Aminokyseliny důležité pro růst svalové hmoty a obnovu tělesných tkání

30.10.2009 00:00

Proč posilovat?

2.6.2009 00:00

Suplementy (potravinové doplňky) při posilování

8.10.2008 00:00

Úbytek (atrofie) svalové hmoty a myopatie

7.10.2008 00:00

Jak na posilovny?

11.9.2008 00:00

Kouření odbourává svalovou hmotu

15.8.2007 00:00

L-arginin a L-ornitin - aminokyseliny nejen pro sportovce

14.12.2005 00:00

PC-sval: Tajemná křížová pumpa

17.3.2005 00:00

25 způsobů jak formovat postavu

24.9.2001 00:00

Přidat komentář

 
* *