Zdravá výživa výpis článků

Test: Opravdu víte, co pijete?

Test: Opravdu víte, co pijete?

21.10.2009 00:00  |  Zdravá výživa

Nedovolený výskyt cizorodých organických látek - chloroform, benzo(a)pyren, dichlormethan. Nadlimitní obsah dusitanů. Zvýšený počet organotrofních bakterií. Podezření na přítomnost cizorodé toxické látky nebo použití nedovolené "antimikrobiální" úpravy. Vše "zabaleno" v balené pramenité a minerální vodě. Takový je výsledek testu zaměřeného na vody, který v daném rozsahu byl proveden vůbec poprvé. ... celý článek

Komentářů: 1 | Poslední komentář: 2.11.2009 10:43

Pravidelná konzumace ryb může chránit před rakovinou

Pravidelná konzumace ryb může chránit před rakovinou

2.10.2009 00:00  |  Zdravá výživa

Pravidelná konzumace ryb možná dokáže chránit před rakovinou. Podle rakouského serveru DiePresse.com to vyplývá ze studie vědeckého týmu univerzity v německé Jeně. Tuk z ryb totiž v těle podporuje tvorbu důležitých enzymů, které chrání před škodlivými látkami a snižují riziko vzniku nádorů.... celý článek

Komentářů: 0

Salát na talíři

Salát na talíři

16.9.2009 00:00  |  Zdravá výživa

Ovoce a zelenina by měly být nedílnou součástí zdravého jídelníčku. Praxe je ale často jiná. Ovoce a zelenina jsou důležité, protože obsahují vlákninu, vitaminy a minerální látky, mají nižší glykemický index a jsou vhodné i z hlediska nižšího obsahu energie. Proto bychom jich měli sníst pět porcí denně (tedy cca 400-500 g).... celý článek

Komentářů: 0

Zdravá snídaně je, když si dáte ...

Zdravá snídaně je, když si dáte ...

8.9.2009 00:00  |  Zdravá výživa

31 možností pro každý den v měsíci... celý článek

Komentářů: 14 | Poslední komentář: 7.3.2010 22:16

Jsou vaše návyky pití kávy vhodné?

Jsou vaše návyky pití kávy vhodné?

27.8.2009 00:00  |  Zdravá výživa

U zdravého člověka je nepravděpodobné, že by mu mohlo umírněné množství kávy (1-2 šálky denně) ublížit. Pokud vás trápí pocit viny při rannímu šálku kávy, zbavte se obav a bez starostí si jej vychutnejte. Největší zdravotní starosti by vám při pití kávy měly činit následující špatné návyky:... celý článek

Komentářů: 4 | Poslední komentář: 11.11.2009 16:22

Dobré a špatné potraviny

Dobré a špatné potraviny

21.8.2009 00:00  |  Zdravá výživa

Seznam potravin chránících lidské zdraví je relativně krátký. Vyplývá to z posledního výzkumu, jenž analyzoval téměř 200 studií, kterých se zúčastnilo několik miliónů lidí... celý článek

Komentářů: 12 | Poslední komentář: 21.10.2009 21:45

Káva ano či ne?

Káva ano či ne?

6.7.2009 00:00  |  Zdravá výživa

Někteří lidé nikdy nepijí kávu: "Cítím se po ní hyperaktivní a nervózní." Jiným naopak prospívá: "Bez ranního kafe jsem naprosto nepoužitelný."... celý článek

Komentářů: 2 | Poslední komentář: 13.11.2009 13:07

Doporučeni výživy při nesnášenlivosti mléčného cukru - laktózy

Doporučeni výživy při nesnášenlivosti mléčného cukru - laktózy

26.6.2009 00:00  |  Zdravá výživa

Základní princip terapie při nesnášenlivosti mléčného cukru závisí na stupni intolerance. Vzhledem k tomu, že jedinci velmi často snášejí pouze opravdu malé množství mléčného cukru (až 10 g na den), je třeba se zcela individuálně mléka a mléčných výrobků vzdát.... celý článek

Komentářů: 2 | Poslední komentář: 14.11.2009 13:57

Éčka v nápojích

Éčka v nápojích

25.6.2009 00:00  |  Zdravá výživa

Dodržujete správný pitný režim tím, že denně vypijete 2,5 až 3 litry tekutin, převážně neslazené pramenité, minerální či stolní vody bez bublinek, kterou sem tam prostřídáte bylinným, ovocným, slabým černým nebo zeleným čajem a ovocnými nebo zeleninovými džusy. Sladké limonády jsou pro vás tabu a černou kávu pijete s mírou. Co dobrého můžete pro své zdraví v rámci pitného režimu ještě udělat?... celý článek

Komentářů: 1 | Poslední komentář: 12.10.2009 20:54

Méně sodíku v dehydratovaných jídlech do roku 2014

Méně sodíku v dehydratovaných jídlech do roku 2014

23.6.2009 00:00  |  Zdravá výživa

Přední tuzemské potravinářské firmy se dohodly, že do roku 2014 sníží obsah sodíku ve značkových dehydratovaných výrobcích nejméně na polovinu doporučeného denního množství.... celý článek

Komentářů: 0

První certifikovanou biorestaurací v Česku je brněnské Rebio

První certifikovanou biorestaurací v Česku je brněnské Rebio

19.6.2009 00:00  |  Zdravá výživa

První restaurací v Česku, která získala certifikát bio kvality, je prý brněnská Rebio - restaurace zdravého životního stylu. Certifikace zaručuje zákazníkům ekologický původ surovin používaných při výrobě jídel. Přísné parametry splňují a logo BIO mohou používat obě brněnské provozovny Rebia, řekl dnes ČTK Tom Václavík z agentury Green marketing.... celý článek

Komentářů: 0

Jezte BIO, žijte BIO

Jezte BIO, žijte BIO

2.6.2009 00:00  |  Zdravá výživa

Když vybíráte potraviny na váš stůl, myslete nejen na cenu potravin, ale především na vaše zdraví a krajinu, v níž žijete. Zde jsou argumenty proč jíst BIO.... celý článek

Komentářů: 0

Vyrobte si zelený nápoj pro zdraví

Vyrobte si zelený nápoj pro zdraví

15.5.2009 00:00  |  Zdravá výživa

Zelený nápoj je ve vodě rozmixovaná směs čerstvých bylin a využívá nejen léčivých vlastností jednotlivých rostlin, ale především zeleného listového barviva, chlorofylu.... celý článek

Komentářů: 2 | Poslední komentář: 13.6.2009 20:17

Pame na fame

Pame na fame

12.5.2009 00:00  |  Zdravá výživa

Řekové znají slovní hříčku: „Jez olivový olej a přijď ke mně dnes v noci, nebo jez máslo a usni ve své posteli.“ Pame na fame znamená v řečtině pojďme se najíst. Jídlo patří k významným společenským událostem.... celý článek

Komentářů: 5 | Poslední komentář: 23.9.2009 21:04

Dvacetiletá válka mezi USA a EU o naše zdraví

Dvacetiletá válka mezi USA a EU o naše zdraví

1.5.2009 00:00  |  Zdravá výživa

Evropský úřad pro bezpečnost potravin (EFSA) nehodlá změnit své záporné stanovisko ve věci dovozu amerického hovězího produkovaného s pomocí růstových hormonů. V Praze to novinářům řekla výkonná ředitelka EFSA Catherine Geslainová-Lanéelleová, která se tu účastní konference o potravinářském výzkumu. Zákaz dovozu hormonálně ošetřovaného hovězího z USA do Evropy platí již 20 let, protože prý jeho konzumace může způsobovat rakovinu.... celý článek

Komentářů: 0

Konzumace sladkovodních ryb pomáhá snižovat hladinu cholesterolu

Konzumace sladkovodních ryb pomáhá snižovat hladinu cholesterolu

24.4.2009 00:00  |  Zdravá výživa

O pozitivním vlivu masa sladkovodních ryb na lidský organismus již toho bylo napsáno mnoho. Přesto však Češi jeho konzumaci neholdují a s výjimkou Vánoc se tyto ryby v jejich jídelníčcích objevují spíše sporadicky.... celý článek

Komentářů: 0

O škodlivosti některých mléčných výrobků

O škodlivosti některých mléčných výrobků

20.4.2009 00:00  |  Zdravá výživa

Mléčné výrobky se doporučují konzumovat ve větší míře než je zdravé. V malém množství je potřebujeme v případě, že nejsou zbytečně chemicky upravovány.... celý článek

Komentářů: 10 | Poslední komentář: 14.7.2009 12:20

Škodlivé látky v potravinách

Škodlivé látky v potravinách

30.3.2009 00:00  |  Zdravá výživa

Během průmyslové výroby mnoha potravin se v nich objeví celá řada škodlivých látek.... celý článek

Komentářů: 6 | Poslední komentář: 31.5.2009 10:56

Potraviny pro zdravou štítnou žlázu

Potraviny pro zdravou štítnou žlázu

26.3.2009 00:00  |  Zdravá výživa

Štítná žláza v dolní části krku produkuje hormon tyroxin, který dohlíží na rychlost látkové výměny (metabolismu) v tkáních.... celý článek

Komentářů: 0

Sezónní strava-I díl

Sezónní strava-I díl

18.3.2009 00:00  |  Zdravá výživa

Odpověď na diety různých odborníků a jejich sporný výzkum je překvapivá. Všechny jsou v zásadě správné - ale pouze částečně. Každá z diet účinkuje pouze 4 měsíce v roce.... celý článek

Komentářů: 1 | Poslední komentář: 24.3.2009 17:17




Poslední aktivní témata diskuse

Tibetská houba

Komentářů: 589 | Poslední komentář: 12.3.2010 17:17

Kwasniewski - Optimální dieta

Komentářů: 906 | Poslední komentář: 12.3.2010 14:00

Destilovana voda

Komentářů: 60 | Poslední komentář: 12.3.2010 12:48

16 důvodů proč jíst rýži - komentáře

Komentářů: 11 | Poslední komentář: 10.3.2010 15:44

Tmavá čokoláda není podle vědců tak zdravá, jak se dosud tvrdilo - komentáře

Komentářů: 22 | Poslední komentář: 9.3.2010 22:14


Posílání novinek

Nechte si posílat novinky o dění na našem serveru.

   
Kde jste: Hlavní stránka > Zdravá výživa

registrace | přihlásit se