Potraviny proti vysokému krevnímu tlaku

11.2.2014 00:01
Zdravá výživa

Hořčík a vitamín C snižuje krevní tlak přirozeně bez vedlejších účinků. Nízká hladina draslíku vede k vysokému krevnímu tlaku. Proto je vhodné při vysokém tlaku zařadit do jídelníčku:

Veškeré potraviny s vysokým obsahem vitaminu C (chilli papričky, paprika, tymián, petržel, tmavé listové zeleniny, brokolice ),

Veškeré potraviny s vysokým obsahem hořčíku (čokoláda, zelená listová zelenina, para ořechy, mandle, kešu oříšky, černá melasa, dýňová semínka, piniové oříšky, vlašské ořechy) a

Všechny potraviny s vysokým obsahem draslíku (houby, banány, tmavě zelená listová zelenina, sladké brambory, pomeranče a datle).

Kokosový olej/voda a Q10 jsou také velmi účinné pro snížení krevního tlaku.

Zdroj: Prevent Disease


Přehled komentářů

zobrazit všechny komentáře 

Na tento článek výborně navazují informace o chilli, které také...
Honza  |  18.10.2014 03:50

zobrazit všechny komentáře

Přidat komentář

 
* *