Syrovátkový protein a vaše zdraví

11.9.2014 00:01
Zdravá výživa

Přiměřené množství vysoce kvalitních bílkovin obsažených v syrovátce společně s pravidelným cvičením může přispět k udržení svalové hmoty, která obvykle s věkem ubývá. Ztráta svalů přispívá ke ztrátě síly a mobility, což zvyšuje riziko pádů a zlomenin u starších osob.

Bílkoviny přispívají k růstu a údržbě svalové hmoty, která je nezbytná pro podporu ?zdravého metabolismus. Protein je také důležitou živinou pro ?řízení chuti k jídlu.


I když existují obavy ohledně přebytku bílkovin ?a vyčerpání vápníku, studie ukázaly, že dostatečné množství ?bílkovin a vápníku téměř jistě pracuje synergicky pro ?udržování kostní hmoty. Výzkumy dokonce naznačují, že syrovátkový ?protein může přispět k rozvoji kosti tvořících buněk známých ?jako osteoblasty.


?Sportovní výživa: Popularita syrovátky mezi aktivní ?jednotlivci má hodně co do činění s výhodami spojenými s těleskými ?proporcemi (zvýšením svalové hmoty), ale existují i jiné výhody. ?U vytrvalostních a silových sportovců požití syrovátkového ?proteinu po tréninku je spojeno s rychlejším zotavením a ?zlepšením v oblasti tréninku.???

Mezi hlavní role bílkovin v organismu patří:

?o Tvorba a opravy tělesných buněk, včetně svalů a ?kosti

?o Zdroj energie


?Kolik bílkovin potřebuji? ?

Množství proteinů potřebných pro dobré zdraví je žhavě ?probírané téma v nutričním světě. Vzhledem k ?individuálním rozdílům jako je věk, hmotnost a pohlaví, ?Institute of Medicine (IOM) doporučuje, aby se všichni snažili ?získat 10-35% našich celkových kalorií z bílkovin.

Mnoho lidí ?nesplňuje tyto doporučení a nedoshuje svého otimálního zdraví.


?Pro muže konzumujících 2500 kalorií za den, ?to odpovídá 62 - 220 g bílkovin denně. ?

Pro ženu konzumující 2000 kalorií za den, ?to odpovídá 50 až 175 g bílkovin denně.


?Proč syrovátka? ?

Syrovátková bílkovina je přirozeně se vyskytující derivát při výrobě sýra. Syrovátka ?přirozeně tvoří asi 20 procent bílkovin v mléce (ostatních 80 ?procent je kasein). Ačkoli syrovátka obsahuje malé množství tuku a ?některé minerály, je složena převážně z vysoce kvalitních bílkovin ?obsahujících menší bílkovinné podskupiny a malé peptidy - to vše má ?úžasné zdraví podporující vlastnosti.


?Moderní technologie umožnila izolaci aktivního proteinu a ?různých jiných složek při současném odstranění tuku a ?laktózy ze syrovátky. Výsledkem je vysoce kvalitní proteinový  ?doplněk, který má univerzální využití a je chutný. ??

Produkt Whey To Go® od firmy Solgar je vysoce efektivní, vědecky pokročilý ?proteinový doplněk. Obsahuje izolát syrovátkové bílkoviny a směs ?jedinečně zpracovaných syrovátkových proteinových koncentrátů.
Proces cross-flow mikro-filtrace zvyšuje u syrovátky Whey To Go® dostupnost aminokyselin pro využití organimem. I když je syrovátka mléčný derivát, vysoce účinná ?mikro-filtrace odstraní všechny i stopové množství kaseinu a ?laktózy.


Syrovátka Whey To Go - proteinový prášek od firmy Solgar nabízí následující výhody:

100% kompletní profil esenciálních aminokyselin?

oNejvyšší biologická hodnota bílkovin (Biologická hodnota (BV) ?je měřítkem toho, jak efektivně  je protein ?používán v těle. Syrovátka, jak je známo, má?nejvyšší biologickou hodnotu ve srovnání s ?jinými zdroji bílkovin, včetně vajíček a ?červeného masa).?

Vysoce účinný cross-flow mikrofiltrační syrovátkový izolát a ?koncentrát ?

Vyrobeno z mléka krav, které nedostávaly rBGH (rekombinantní ?hovězí růstový hormon) ?

Vylepšeno o volnou formou l-glutaminu

Vysoké množstí volných aminokyselin s rozvětveným řetězcem (BCAA) ?

Obsahuje imunitu podporující sloučeniny včetně laktalbuminu a ?imunoglobulinu ?

Nízký obsah laktózy ?

Nízký obsah sacharidů ?

Nízký obsah tuku a kalorií

Snadno se míchá a  má univerzální použití

Whey To Go® prášek se snadno míchá a chutná skvěle ve vodě, mléce či džusu. Může být též přidáván do cereálií, palačinek, mufinů či jiných pekařských výrobků.?

Související články

Potravinové doplňky pro sportovce

24.1.2014 00:01

10 nejvýživnějších a nejzdravějších semen - Konopná semena

27.6.2013 00:01

Quinoa - jeden z nejvíce zdravých zdrojů kompletních bílkovin

17.7.2012 00:01

L-karnitin: Pomocník při sportu i pro nemocné srdce

19.4.2012 00:01

DLPA pro dobrou náladu a proti přejídání o Vánocích

8.12.2011 00:01

Co dělá potravinové doplňky SOLGAR tak velmi speciální?

23.11.2011 00:01

Sója obsahuje všechny esenciální aminokyseliny

8.12.2010 00:00

Aminokyseliny důležité pro růst svalové hmoty a obnovu tělesných tkání

30.10.2009 00:00

Suplementy (potravinové doplňky) při posilování

8.10.2008 00:00

Stimulace metabolizmu potravinami

18.9.2008 00:00

Důležitá bílkovina - jak nahradit maso

2.2.2007 00:00

Arginin s ornitinem pro lepší sex a plodnost

2.10.2006 00:00

L-karnitin u vegetariánů

30.3.2006 00:00

DLPA pro kontrolu váhy a nálady

19.1.2006 00:00

Lysin - protivirový faktor

3.1.2006 00:00

L-arginin a L-ornitin - aminokyseliny nejen pro sportovce

14.12.2005 00:00

DLPA - aminokyselina pro dobrou náladu a snížení chuti k jídlu

9.12.2005 00:00

L-lysin - nejen proti oparům

25.11.2005 00:00

Spirulina je nízkokalorická bomba

31.3.2005 00:00

Užitečné aminokyseliny

2.6.2003 00:00

DL-fenylalanin proti chronické bolesti a depresi

13.12.2002 00:00

DL- PA - přirozené potlačení chuti k jídlu

11.11.2002 00:00

Přírodní zdroje vitamínů

30.10.2002 00:00

Na co musí vegetariáni dávat pozor

25.2.2002 00:00

Bílkoviny musí být kompletní

2.7.2001 00:00

L-karnitin pomáhá s nadváhou, únavou i onemocněním srdce

29.9.2000 00:00

Zdroje bílkovin

22.2.2000 00:00

Nadbytek bílkoviny ve stravě

21.2.2000 00:00

Přidat komentář

 
* *