18 potravin na podporu růstu svalů

Obecný názor je, že pokud chcete budovat svalovou hmotu, musíte jíst hodně bílkovin a sacharidů, neboť sacharidy jsou palivo pro svaly a proteiny stavební látky. Nicméně, zatížení proteiny a sacharidy může mít závažné nedostatky, pokud jde o dlouhodobé zdraví a vzrůstající počet důkazů naznačuje, že nemusí ani v nadměrném množství budovat svalovou hmotu.

Jedním obzvláště zajímavým zjištěním je, že vaše tělo má mechanismus, který mu umožní budovat svalovou hmotu, i když máte nedostatek jídla. Jisté aminokyseliny - především rozvětvené aminokyselinové řetězce, jako je leucin - vydávají signál svalovým genům k růstu a utváření bílkovin, a dělají to i v době potravinové deprivace, pokud jsou tyto aminokyseliny k dispozici prostřednictvím krevního oběhu.

Konzumujte následujících potraviny tak často, jak je to možné. Poskytnou vám leucin a další živiny, které hrají důležitou roli při budování svalů a  a jejich údržení.

divoce žijící aljašský losos

avokádo

špenát

kokosový olej

MCT olej - trigliceridy se středně dlouhým řetězcem se nachází v  kokosových ořechách, kokosovém a palmovém oleji, malé množství MCT lze nalézt v másle a jiných plnotučných mléčných výrobcích od krav a koz krmených trávou

kapusta

klíčky

bobule

banány

vodní meloun

grapefruit

papája

syrové ořechy

hovězí maso z trávou krmeného dobytka

houby

autentický panenský olivový olej

syrovátkové bílkoviny

brokolice

Zdroj: Mercola.com

Příjde vám tento článek zajímavý? Pošlete ho dál!
Diskuze ke článku
Přidat komentář

Komentáře (7)

  • Obrázek uživatele Vlada
    Vlada (anonym)

    Placené hovadiny

    Led 12, 2017
  • Obrázek uživatele IGI
    IGI (anonym)

    So vsetkymi uvedenymi potravinami suhlasim.Mna teraz trapi,ci sa da byt kulturista na tukovom metabolizme,alebo su sacharidy naozaj potrebne?

    Bře 15, 2017
  • Obrázek uživatele Erik
    Erik (anonym)

    Dobrý den, poslední dobou se vyhýbám tukům a musím říct je mi lépe, necítím se tak unavený, ale vím, že tělo nějaké tuky potřebuje, které jsou zdravé?

    Led 08, 2018
  • Obrázek uživatele Magda
    Magda (anonym)

    Dobrý den, poslední dobou...Máslo - nejlépe od krav, které se pasou na zeleném, kvalitní olivový olej extra virgine, tučné ryby (pozor na zdroj)...

    Led 08, 2018
  • Obrázek uživatele Tomáš
    Tomáš (anonym)

    Já bych spíš volil tuky například z oříšků, oříškové máslo a tak :-)

    Led 09, 2018
  • Obrázek uživatele Jarka
    Jarka (anonym)

    Zde máte zdravé tuky https://www.fitness4u.cz/zdrave-tuky-masla-orechy/

    Led 12, 2018
  • Obrázek uživatele Erik
    Erik (anonym)

    Super díky, mají pobočku u nás ve Zlíně, tak se tam zajdu podívat

    Led 16, 2018

Přidat komentář

Reklama

Reklama