6 nejlepších potravin pro rychlé vybudování svalové hmoty

Posilujete a chcete mít vypracované svaly? Zde naleznete 6 potravin, které různým způsobem podporují nárůst svalové tkáně.

1. organické hovězí
Bio hovězí obsahuje mnoho CLA (konjugované kyseliny linolové)
což je v podstatě tuk, který vám pomůže spalovat tuk, a zároveň, jak mnohé studie ukazují, vám pomůže získat svalovou hmotu. Například podle jedné studie skupina mužů, kteří užívali 5 g CLA denně, získali více svalů za 7 týdnů, než muži, kteří nebrali CLA.

2. vejce
Vejce obsahují spoustu dobrého cholesterolu, který vám pomůže udržet si své stávající hladiny testosteronu. Podle jedné studie lidé, kteří jedli tři celá vejce za den, zatímco posilovali podle tréninkového plánu, získali dvakrát tolik svalů jako lidé, kteří jedli jen 1vejce denně.

3. ryby
Téměř všechny ryby, jako je losos, tuňák a sleď mají vysoký obsah omega-3 mastných kyselin a lidé, kteří mají vyšší hladinu omega-3 mastných kyselin ve stravě, mají vyšší úroveň svalové síly než ti, kteří omega-3 mastné kyseliny do stravy nezahrnují.
Omega-3 mastné kyseliny navíc pomáhají rychleji zotavit svalypo cvičení a zvyšují nárůst svalové hmoty v podstatě tím, že pomáhají vašemu tělu používat většinu bílkovin, které jíte pro budování svalů.

4. pšeničné klíčky
Olej z pšeničných klíčků má vysoké množství octacosanolu a pokud budete jíst pšeničné klíčky asi 30-až-60 minut před posilováním svalů, bude octacosanol z pšeničných klíčků pomáhat zvýšovat svalovou sílu a vytrvalost při tréninku. tato vysokosacharidová potravina obsahuje též hodně bílkovin.

5. hnědá rýže
Hnědá rýže jmá vysoký obsah GABA (kyselina gama-aminomáselná) a GABA zvyšuje hladinu růstového hormonu až o 400%.

6. špenát
Špenát má velké množství beta-ekdysterononu, který zvyšuje o 20% schopnost těla využívat více bílkovin pro nárůst svalové hmoty.

Zdroj: Healthdigezt

Příjde vám tento článek zajímavý? Pošlete ho dál!
Diskuze ke článku
Přidat komentář

Přidat komentář