9 potravin pro vaše zdraví

Následující potraviny by se měly na vašem jídelníčku vyskytovat pravidelně:

Česnek - antibakteriální,antivirové, antimykotické a antiseptické účinky

Rajčata - bohatá na karotenoidy a vitamín C

Avokádo - snižuje cholesterol

Kapusta - je bohatá na železo

Špenát - má protizánětlivé působení
Konopná semínka - kompletní zdroj bílkovin

Okurka - hydratuje organismus

Grapefruit - podporuje jaterní funkce

Papriky - obsahují mnoho antioxidantů

Zdroj: RawForBeauty

Související články: 

Komentáře (1)

  • Obrázek uživatele www.leky-poradna.cz
    www.leky-poradna.cz (anonym)

    Velice zjednodušený seznam a zaměřený jen na jeden druh potravin: - česnek je kvalitní antivirotikum, o antimykotických účincích lze debatovat, spíše je důležité se vyhýbat potravinám s cukrem, ovšem česnek by skutečně neměl v jídelníčku chybět, například proto, že příznivě působí na kardiovaskulární systém - rajčata jsou důležitá hlavně pro svůj obsah lykopenu, ale měla by být čerstvá a ne vybledlá ze supermarketu - avokádo je zbytečně drahou alternativou běžně dostupných pokrmů, které také způsobují snižování hladiny cholesterolu (ořechy, semínka, ryby, ale i pohyb...) - kapusta je významným zdrojem železa, ovšem v méně stravitelné formě v porovnání s masem - špenát může kvůli obsahu kyseliny listové zadělat na pěkný zánět u lidí, kteří mají dnu - člověk by musel sníst obrovské množství konopných semínek, aby přijal stejné množství bílkovin, jako například z jedné porce tuňáka (či jiné ryby), případně jakéhokoliv masa, a nebo například z hrsti mandlí - papriky jsou opravdu jednou z nejbohatších zelenin na vitamíny a karotenoidy, ale zároveň často obsahují hodně fosfátů z neekologického zemědělství, takže všeho s mírou..

    Bře 31, 2014

Přidat komentář

Reklama

Reklama