Kdy pít minerálky?

Na trhu je mnoho druhů minerálek. Minerálky, které jsou kvalitní, čisté a bez chemických přídatných látek doplňují tělu důležité minerální látky (např. hořčík, vápník, draslík nebo fluor) Dle množství minerálních látek rozlišujeme slabě, středně a silně mineralizované minerální vody.  Kdy stačí slabě mineralizované a kdy je naopak vhodné sáhnout po silně mineralizovaných vodách?

Přesné složení minerálních vod je vyznačeno na etiketě.

Slabě a středně mineralizované vody s obsahem rozpuštěných pevných látek do 1000 mg/l –mohou pít všichni bez omezení jako součást pravidelného pitného režimu všichni.

Silně mineralizované vody (obsah rozpuštěných pevných látek 1500–5000 mg/l) se doporučují pít pouze nárazově, kdy je potřeba tělu dodat minerální látky:

- při sportu

- při těžké fyzické práci

- při práci v horkých provozech

- v parných letních dnech

- při onemocněních doprovázených ztrátou tekutin formou pocení, zvracení či průjmu.

Autor: MK

Příjde vám tento článek zajímavý? Pošlete ho dál!
Diskuze ke článku
Přidat komentář
Zařazení na fórum: 

Komentáře (2)

  • Obrázek uživatele Jakub
    Jakub (anonym)

    Silně mineralizovaná voda může pomoci nejen při průjmu, ale právě při zácpě. Silné minerální prameny dokáží pěkně prohnat - např. známá Šaratice.

    Led 27, 2020
  • Obrázek uživatele !
    ! (anonym)

    Lepší je pít tekutý chléb než tekuté kamení.

    Led 27, 2020

Přidat komentář

Reklama

Reklama