Potraviny proti vysokému krevnímu tlaku

Hořčík a vitamín C snižuje krevní tlak přirozeně bez vedlejších účinků. Nízká hladina draslíku vede k vysokému krevnímu tlaku. Proto je vhodné při vysokém tlaku zařadit do jídelníčku:

Veškeré potraviny s vysokým obsahem vitaminu C (chilli papričky, paprika, tymián, petržel, tmavé listové zeleniny, brokolice ),

Veškeré potraviny s vysokým obsahem hořčíku (čokoláda, zelená listová zelenina, para ořechy, mandle, kešu oříšky, černá melasa, dýňová semínka, piniové oříšky, vlašské ořechy) a

Všechny potraviny s vysokým obsahem draslíku (houby, banány, tmavě zelená listová zelenina, sladké brambory, pomeranče a datle).

Kokosový olej/voda a Q10 jsou také velmi účinné pro snížení krevního tlaku.
Zdroj: Prevent Disease

Komentáře (1)

  • Obrázek uživatele Honza
    Honza (anonym)

    Na tento článek výborně navazují informace o chilli, které také snižuje krevní tlak. Celý článek o chilli v souvislosti se zdravím: http://zdravisusmevem.cz/chilli-papricky-a-zdravi-chilli-koreni/

    Říj 18, 2014

Přidat komentář

Reklama

Reklama