3 tipy, jak přirozeně zvýšit svoji energii

Jak často pociťujete nadměrnou denní únavu, přestože jste spali doporučených 8 hodin spánku?

Pokud je vaše odpověď „poměrně často“, možná budete chtít přehodnotit kvalitu svého spánku.

Kvalitní spánek je zásadní, aby se vaše tělo a mysl mohly následující den dobít, opravit a podat nejlepší výkon. Dobrou zprávou je, že přijetí několika zdravých návyků může významně zlepšit kvalitu spánku, takže můžete přirozeně zvýšit a udržet zdravé energetické hladiny.

1. Jezte pro dobrý spánek

I když každý ví, že potraviny, které jíte před spánkem, mohou buď zlepšit nebo snížit kvalitu spánku, je toho o něco více než vynechání hamburgerů a hranolků na večeři.

Doporučujeme věnovat pozornost tomu, jak vypadá vaše strava po celý den. Načasování, objem jídla a příjem živin neovlivňují pouze vaši denní energii, ale také spánek.

Jíst příliš málo během dne vás může způsobit hlad při západu slunce. Výsledkem je, že se přejíte na večeři nebo sáhnete po druhé porci dezertu těsně před spánkem.

Tyto návyky jsou často spojeny s pálením žáhy přes noc a zažívacími potížemi, což může ztěžovat usínání a spánek.

Případný pokus o spánek na lačný žaludek může zhoršit vaši schopnost rychlého usínání nebo vás ve 2:00 ráno přimět sáhnout do ledničky na občerstvení.

Řešení

Nikdy nevynechávejte žádné ze svých hlavních jídel. Místo toho se zaměřte na výživově vyvážená jídla, která obsahují komplexní sacharidy, zdravé tuky a čistý zdroj bílkovin. To zaručí, že vás jídlo zasytí a hormony hladu budou pod kontrolou.

Pokud vám počítání kalorií nebo časová omezení brání ve vyváženém jídle, zkuste do své stravy přidat prášek z rostlinných bílkovin.

Náš nový organický rostlinný superprotein můžete přidat do kaše, smoothies, koktejlů a pečení. Posypte svá oblíbená jídla semeny chia, kakaovými hroty naší libovolné ze směsí Breakfast Boost pro dodání zdravých tuků. Voila! Právě jste přeměnili jakékoli jídlo bohaté na sacharidy na zdroj energie, která vás zasytí.

2. Snižte úrovně stresu

Víme, jak zdánlivě nekontrolovatelné je nechat svou mysl bloudit před spánkem. Existuje však několik triků, které vám pomohou zlepšit náladu a snížit stresové hormony, abyste stihli nějaké chrr ještě před zazvoněním budíku.

• Cvičení - bez ohledu na to, jaká je vaše oblíbená aktivita, je to skvělý způsob, jak snížit stresové hormony, posílit endorfiny a budovat sebevědomí. Zkuste po cvičení koktejl s rostlinnými bílkovinami, abyste zlepšili regeneraci svalů a vyvážili hladinu kortizolu a inzulínu (tyto dva hormony ovlivňují hladinu cukru v krvi a energii).

• Získejte denní dávku hořčíku - tento minerál hraje důležitou roli při zvládání úzkosti. Naše oblíbené oblíbené jídlo všech dob, které poskytuje vysokou hladinu hořčíku (a je vynikající!), je kakao.

• Vyzkoušejte adaptogeny - prášek maca je fantastickou alternativou ke kávě. Bez kofeinu přirozeně dodává energii tělu, pomáhá vám vypořádat se se stresem, podporuje poznání a náladu.

Kakao a macu nyní najdete společně s vysoce kvalitním konopným proteinovým práškem v naší Bio superproteiniové směsi s kakaem a macou.

3. Zvyšte hydrataci

Častou příčinou únavy je také noční dehydratace. Proto je důležité dát si sklenici vody večer a pak po probuzení. Pokud nemáte rádi jen čistou vodu, doplňte svůj nápoj 1čajovou lžičkou chia semen a trochou citronové šťávy. To vám pomůže zůstat hydratovaný a poskytuje dobrý zdroj Omega-3 mastných kyselin.

Podívejte se do databáze receptů se superpotravinami.

Zdroj: Naturya

Příjde vám tento článek zajímavý? Pošlete ho dál!
Diskuze ke článku
Přidat komentář
Zařazení na fórum: 

Komentáře (2)

  • Obrázek uživatele Ivana
    Ivana (anonym)

    hodně ovoce, zeleniny, probiotika laktobacily a magnezium proti únavě

    Říj 30, 2020
  • Obrázek uživatele Monika
    Monika (anonym)

    Piji šťávu z červené řepy, peču štrůdl z odmácích jablek a přidávám do něj chia semínka, zobu rakytník.

    Lis 05, 2020

Přidat komentář

Reklama

Reklama