Před časem jsem zjistil, že v obchodních sítích, v rámci zákonné ochrany spotřebitele, se musí nacházet definované druhy potravin v mikrobiálně nezávadném stavu. Nechci diskutovat o tom, jak dalece je to moudré, když už to je dokonce zákonné. Pouze mě na některé "lahůdky", jednoduše řečeno, velmi rychle přešla chuť...
Myslím si, že každý z nás je jedinečná osobnost s určitým povoláním, zaměstnáním, rodinným zázemím, povahou... Proto i naše strava by se měla více než plněním tabulkových hodnot řídit námi samotnými.
Naše maminky měly pravdu, když nám říkaly, abychom jedlí zeleninu. Zelenina a ovoce skýtají dobrou ochranu před rakovinou, srdečními nemocemi a ostatními běžnými onemocněními a zároveň pomáhají imunitnímu a léčebnému systému.
Volba druhu bílkovin, které jíte, může mít v delším časovém úseku velký vliv na vaše zdraví a schopnost se léčit. Jedním z problémů je, že strava bohatá na živočišné bílkoviny vás staví na vysokou příčku v potravinovém řetězci, což není právě výhodné postavení.
Bílkoviny potřebujeme k tvorbě nových tkání, k růstu a udržování a nápravě tkání stávajících. Bílkoviny jsou složité molekuly tvořené různými aminokyselinami.
Skinhedi jsou takřka stále na pořadu dne. Myslete si o nich, co chcete. Ale zkuste prosím někdy do svých myšlenek zahrnout těchto několik jednak očividných a jednak ověřených fakt.
Výzkumy potvrdily, že příjem potravy mezi hlavními jídly může vést k porušení vyváženého stravováni. Ukázalo se, že může vyvolat i fyzické potíže.

Stránky