Na zdraví našich zubů a dásní má vliv především správná péče v podobě důkladného čištění zubů, dentální hygieny, pravidelných návštěv u zubaře… a samozřejmě také genetika. Velkou část celkového zdraví chrupu ovlivňuje ale i to, co jíme. Zubům škodí příliš sladké, kyselé či tvrdé potraviny. Co ale jíst, abychom naopak chtěli zdraví zubů podpořit nebo alespoň jim neuškodit?
Mrkev v sobě ukrývá celou řadu blahodárných účinků pro lidský organismus. Podporuje imunitní systém, je přírodním lékem na průjem, posiluje srdce a cévy a pyšní se také antioxidačními účinky, bojuje proti zánětům a škodlivinám. Je součástí detoxikačních kúr, a jelikož obsahuje betakaroten, s chutí ji konzumují i lidé, kteří chtějí být krásně opálení. Tato látka totiž napomáhá bronzovému zbarvení pokožky. Když se řekne „mrkev“, většině lidí se ovšem vybaví souvislost se zdravým zrakem
Pokud bychom věřili reklamním sloganům potravinář­ského průmyslu, tak nás cukr pochopitelně dělá veselými a šťastnými. Zkrátka výrazně zlepšuje naši náladu. Bez cukru by nám něco chybělo - alespoň to tvrdí potravinář­ský průmysl. Ale je to skutečně tak?
Když se jednou ozvou ledvinové kameny, pravděpodobně to není naposledy. Proto je dobré dbát na životosprávu a na základě složení kamene se o své ledviny starat. Nejlepším způsobem léčby močových kamenů je prevence, odborně nazývaná jako metafylaxe. Ušetří vás spousty bolesti, návštěv ve zdravotnických zařízeních i případných operačních zákroků.
Fazolový hummus s mladým ječmenem - Hledáte nový způsob, jak připravit skvělý hummus? Přidáním prášku z mladého ječmene obohatíte hummus, nejen zajímavou barvou, ale i spoustou vitamínů a minerálů, které vám pomohou načerpat tolik potřebnou energii.
Posilují imunitu, pomáhají při některých civilizačních chorobách, jsou skvělým pomocníkem při různých dietách... Semínka či ořechy patří do oblíbené rodiny superpotravin, které jsou pro naše tělo prospěšné v mnoha směrech.
http://www.naturya.comChia semínka mají vysoký obsah omega-3 mastných kyselin, které pomáhají vyvážit cholesterol. Jsou zdrojem droj bílkovin, které pomáhají budovat svaly. 100 g semen Naturya Chia obsahuje více než 21násobek množství Omega-3 ve 100 g sojových bobů. Jeden sáček překypuje asi 308 250 super semínky.
Délka života žen se prodlužuje, nejdelší je u žen na Vysočině a v Praze – 82,95 let.To vybízí k nastavení životního stylu tak, aby ženy mohly prožít tyto roky v co nejlepší kondici a přiměřeném zdraví. Kvalitu života, tedy kladné vnímání vlastní existence, lze kromě pozitivního myšlení nebo psychické pohody významně ovlivnit celkem snadnými změnami životního stylu v čele s úpravou jídelníčku a pitného režimu.

Stránky