Chcete si trochu podpořit imunitu, ale nevíte, jak začít? Pokud chcete zvýšit svoje šance proti chřipce, vyzkoušejte novou superpotravinu – houby. Houby mají i mnohé další pozitivní vlivy na zdraví.
Černá kapusta se stala ve Spojených státech téměř předmětem zbožštění - superpotravinou. Je bohatá na vápník a vitamin K a která má protinádorové účinky. Dlouhé vaření toskánské polévky s černou kapustou způsobuje snadnější dostupnost betakarotenu.
Na trhu je mnoho druhů minerálek. Minerálky, které jsou kvalitní, čisté a bez chemických přídatných látek doplňují tělu důležité minerální látky (např. hořčík, vápník, draslík nebo fluor) Dle množství minerálních látek rozlišujeme slabě, středně a silně mineralizované minerální vody.  Kdy stačí slabě mineralizované a kdy je naopak vhodné sáhnout po silně mineralizovaných vodách?
Rozinky jsou zdrojem vitaminů a minerálů, jako je draslík, fosfor, hořčík, vápník a železo. Jsou vynikající sytící potravinou, pokud to s nimi ovšem nepřeháníme.
https://www.vitaminysolgar.cz/mineraly/Střevo je branou do těla. Vstřebává se v něm většina živin, a tak se i jemná disbalance může projevit nepříjemnými pocity, únavou nebo problémy s pokožkou. Odlehčete jídelníčku, ulevíte tím svému trávení.  
Dle Harvard Health Publication je normální hladina testosteronu u zdravých mužů mezi 270 do 1070 ng/dl. S postupem věku se ale přirozená hladina testosteronu obvykle snižuje o 1 % až 2 % a k poklesu dochází již od 25 do 30 roku života. Nicméně stále není dokázáno, zda je klíčovým faktorem samotný proces stárnutí, nebo spíše fakt, že starší muži již méně dbají o své zdraví a životosprávu.
V tomto případě nejde o skutečnou otravu jídlem. Jde o neodborný lidový název, který používáme pro infekční nemoc přenášenou potravinami. Aby to byla otrava, musely by být skutečně nějaké toxické chemikálie v potravinách. Ale tak to není. Otrava jídlem je spíše způsobena bakteriemi či viry přenášenými v potravě.
Čočka dle tradice symbolizuje peníze a proto je na Nový rok obíbeným pokrmem v mnoha českých domácnostech. Pokud vás klasická hnědá čočka nadýmá, můžete ji zaměnit za čočku červenou. Červená čočka je velmi oblíbená pro svou jednoduchou přípravu a nenadýmavost.

Stránky